Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурата на охлаждащата течност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Моята стои твърдо 1-2 идеи под 80 и така е от 4 г ,когато смених термостата ,преди беше адски зле .Възможно ли е показанията на уреда да не са верни ,или термостата още от нов не работи правилно .Доколкото си спомням беше за 83 градуса .
    Attached Files
    Last edited by bemy; d.m.y г., 22:23.
    145 1.6 TS 1998 г.

    Comment


    • #32
      И моят е нов и той така показва. Имаше тема в раздела, в която се описваше, че не е много точно показанието на таблото, а е за ориентир. Истинската темперетура е друга и се отчитала от борд комп ... С думи това не е проблем.
      Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

      Comment


      • #33
        Към колегите с JTD - усетихте ли по-бързото загряване днес у "големио снег"? Аз лично не бях виждал стрелката да ковне 90 градуса от лятото... все около 75-85 градуса варира (нормално градско каране с не повече от 2000 оборота). Имам подозрение дори от какво точно се получи този приятен ефект
        Last edited by DMS; d.m.y г., 11:39.

        Comment


        • #34
          Моята пък винаги си загрява до малко под 90 няма зима, няма лете. Да чукна на дърво, все така да си е Но забелязах друго, когато парното работи на 2-3 стрелката стига към 70-75 градуса, а като го спра и си загрява до нормалното
          sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

          Comment


          • #35
            И аз да чукам на дърво....с парно без парно, зима, лято винаги е една идея под 90

            Comment


            • #36
              айде едно фото и от мен. Стрелката заковава там и вече 3г. не е мръднала. След като смених термостата с този от реното.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

              Comment


              • #37
                При мен лятото заспива на 90, но откакто застудя загравя по-бавничко и стига до около 85 градуса, след което термостата отваря и стрелката се връща на около 75-79. Ако пък пусна парното преди да е дигнала над 70-75 градуса - хем духа слабо, хем още по-бавно загрява. Излиза че за 25 минутно каране в тези студове за да загрее трябва да се натиска колата, пък аз я карам в рамките на 1100-1800 оборота Незнам и до каква степен играе изолирания ЕГР, както и спортния филтър. В какви обороти карате вашите JTD-та?
                Last edited by DMS; d.m.y г., 15:18.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                  айде едно фото и от мен. Стрелката заковава там и вече 3г. не е мръднала. След като смених термостата с този от реното.
                  И аз от както съм с такъв на рено и аз съм така

                  Comment


                  • #39
                    А при мен по средата е 80 гр ,що така,значи ли че там трябва да закове стрелката?
                    145 1.6 TS 1998 г.

                    Comment


                    • #40
                      Ами аз моята, докато загрее, я карам до 2000 оборота, след това как дойде
                      sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от error145 Покажи съобщение
                        Ами аз моята, докато загрее, я карам до 2000 оборота, след това как дойде
                        Я обяснете какво и става като не е загряла и я караш на 3000 оборота???? нищо...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Coyota Покажи съобщение
                          Я обяснете какво и става като не е загряла и я караш на 3000 оборота???? нищо...
                          Хаби повече нафта

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                            Хаби повече нафта
                            Вярно е

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Coyota Покажи съобщение
                              Я обяснете какво и става като не е загряла и я караш на 3000 оборота???? нищо...
                              Специално при дизелите е добре двигателят да загрява равномерно. Може нищо да не стане, а може и да си докараш проблем с двигателя
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X